shopoholic. vi?? Näää?!?

Och så börjar illamåendet sakta smyga sig på en.. Slår aldrig fel. Varje natt.

Jag blir trött på det.

Iaf.. Idag har vi köpt bil. Helt galet vad vi shoppar loss nu för tiden. Nej, bilen är inget impulsköp. Vi har letat bil länge och det känns så skönt att vi faktiskt köpte denna. Även om det känns som man ska bli lurad för man är så dålig på det. Nu har vi iaf köpt den. Den är vår på tisdag. Så då ska det köras en tur.

Och om ynka 5 veckor flyttar vi in till vårt lilla hus. Det är också helt galet. Vi har inte ens börjat rensa på vinden ännu. Eller börjat fixa flyttlådor. Det börjar ju bli lagom dax med tanke på hur mycket vi båda även jobbar..

Idag använde jag mina nya stövlar till jobbet. Det var väldigt mysigt. Men det känns så tråkigt att börja använda dom redan.. Alltså jag vill inte att det ska vara så kallt så det ska behövas.

Nu var det väl inte det egentligen heller idag men på mornarna när jag går hem från jobbet brukar det vara väldigt kallt.

Godnatt på er som ska sova, och hej på er som inte ska det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0