Jerry är boven

Hej på er.

Idag hade jag det lyx. jag sov till halv tre. Jag tror jag har kommit på varför jag inte kan sova. Jerry har datorn precis vid sängen och vet ni hur det låter när han sitter och spelar?? KLICK KLICK KLICK KLICK KLICK KLICK osv huuuuuuur snabbt och länge som helst.. och så skriver han hårt på tangenterna och så fortsätter han att klicka som en besatt spelmissbrukare.


Idag har han iaf inte spelat dator. Jag tror det är Starcraft han spelar. Är inte så inne i det. Jag ska nog införskaffa mig öronproppar.

synd bara att jag inte kan få in sånt strunt i öronen. jag har provat massa med gånger.


Ja, nu kommer nog jerry döda mig för jag lägger upp en sån här bild på honom när han "fular sig" men vafan. älskar han mig så förlåter han mig.. eller hur är det?

Och ska inte jag kunna roas på något sätt för att han sitter och spelar så jag inte kan sova??

(och nu till alla andra: ta detta med en nypa salt, han är verkligen ingen spelmissbrukare och han stör mig inte såååå mkt. bara skönt att ha någon att skylla på)

Kommentarer
Postat av: emmelist

ja konstigt nog såg jag någorlunda fräsch ut där. fattar inte!! På andra bilder som jag har (från samma stund typ..) där ser jag svettig och förjävlig ut . haha

2010-10-25 @ 23:01:48
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja scorett är ju bara förjävla underbart. måste dit på ons eller torsd...gick inte att shoppa idag. var helt galet.

2010-10-25 @ 23:03:23
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0