arg som ett bi

Sitter och skriker för att allt går fel idag. Allt blir knas och Jerrys dator som jag lånar nu bråkar med mig eftersom jag inte är van vid den.

När jag sitter och skriker "fan vad ja ska trycka på den jävla skit-extra-knappen hela tiden då" kommer Signe springandes liksom nästan för att rädda mig från allt och bara vill busa.

Är det hennes sätt att försöka muntra upp mig?

Vet inte. Hur som helst så log jag iaf, och Signe gick och la sig i soffan igen.

Jag sitter och väntar på att nån ska göra mat till mig men det lär aldrig hända eftersom jag är ensam människa hemma.
så lika bra att ta sig i kragen.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Sanna

Förlåt om jag gjorde det värre :(

2010-10-20 @ 17:13:58
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0