02.56

Det är lite konstigt allting. Varje gång jag bestämmer mig för att inte blogga mer så bara gör jag det ändå. Alltså man har en viss relation.

Mitt bloggande har hållt på i massa av år men det går hela tiden upp och ner. Jag började här, gick till metrobloggen, kom tillbaka hit, tillbaka till metrobloggen och nu är jag här. Och så är jag inte ens en bra bloggare.

Jag har inget som gör min blogg sådär intressant. Jag är urkass på att fota, jag gör inget speciellt med mitt liv just nu och jag bloggar inte ens så värst mycket längre.

Ändå finns ni här.. Och läser.

Ja, förstå mig rätt nu people. Det är trevligt. Jag bara mest undrar.. och tycker liiiite synd om er som inte hittar nåt bättre att läsa..

Nej. men jag har ju ärligt inte ens en design till min blogg som folk säger är så viktigt.

Får kanske ta och fixa det.

En sak till. Ni som sitter och väntar på att detta ska bli en sådan mamma-bebis-blogg kan sluta vänta. jag kommer aldrig någonsin blogga om bebisbajs eller ömmande bröst. Det om något är väl otroligt tråkigt och ointressant att läsa om.
Om jag nu får barn, så kanske jag kommer berätta vad skiten heter.. men vi får se. ungen alltså.. inte att jag kommer döpa dess bajs som om det vore nåt heligt att ungen skiter.
hmm..

jaaa.. nu ska ja sluta spekulera i vad jag ska blogga om egentligen och fortsätta se på tre kronor och äta lite choklad.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0