Virus. . .

Det har uppenbarat sig ett virus eller något annat liknande på min mejl. Alltså den skickar mejl till alla i min kontaktlista. Jag har ingen aning om vart det kommer ifrån eller vad det är. Men jag antar att det är virus.

Måste jag byta mejl nu? Min mejl som jag har haft i hundra år? Hjälper det att byta mejl eller måste jag göra något annat med? Vart kommer det ifrån?

Jaja.. Jag skickar iaf INTE massa konstiga meningslösa mejl till er så att ni vet. Jag skickar bara mejl till viktiga personer. (hehe. hoppas ni fattade att det där var ett skämt?)

Nu ska jag och Jerry mysa en liten stund. Imorgon börjar han redan nio på morgonen och vi båda jobbar natt så vi ses inte på länge.

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet inte vad man ska göra åt det men jag hade inga virus på min dator iallafal, kollade igenom den igår... Kram

2010-11-05 @ 08:53:38
URL: http://sixbo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det verkar vara nåt sånt skit på gång! Jag skcikar tydligen oxå iväg... Och jag får inte bara från dig - utan från typ alla min kontaktlista...

Undrar vad det är för skitmail?!

2010-11-05 @ 09:11:38
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0