ont i magen, gå till per i hagen. ..

Jag har kört hem vixi och  nu sitter jag här i soffan och väntar på att jag ska orka plocka undan godiset och lägga mig.

Idag har jag haft vääääääldans ont i vänstra sidan av magen så jag har inte kunnat stå rakt upp men inte heller böja mig ner. Har aldrig haft så ont i magen. Men det är inte "magknip" eller som vixi frågade: gaser.. hehe.. ja jag vet inte vad det är förutom att det är jävligt obehagligt.

Så nu hoppas jag att jag somnar gott och vaknar imorgon och känner ingenting. Annars måste jag ju ringa vårdcentralen.. Och där ränner jag ju stup i ett känns det som. Var ju bara nån månad sen jag var där för jag varit förkyld i väldigt länge och hostat. Jaja. jag vill ju inte heller att nåt ska va fel så lika bra att ringa om jag inte är bättre.

Så ja.. Jag ska plocka undan och Jerry ska ringa och säga godnatt (han jobbar natt) sen kan jag förhoppningsvis somna.


Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0