Onsdag med syster

Varför haf jag lyst med min frånvaro här idag då?

Jo. Först så ägnade vi hela morgonen med att sova och ha det bra med en lång frukost. Sen tog vi tag i vinden. Vi rensade ut allt som skulle slängas.

Medan jag satt där bland alla lådor och sorterade så sprang Jerry upp och ner för alla trappor.

De håller på att bygga i huset (ja fortfarande) så jerry frågade ifall vi kunde slänga vårt skräp i deras släp. Det fick vi om vi skruvade av allt som va metall. Det orkade vi inte. Så vi körde till tippen.

Det blev massa lådor tomma så nu har vi hela lägenheten full av lådor. Så det är bara att packa.

När vi var klara med det så åt vi lunch och sen somande jag på soffan.

Nu är felicia här. Vi har krängt tacos för 308 kronor. Det är fina grejor. Hon vill se rädda willy eller twilight. Hmm..svårt val :)

Här har ni henne.

15 somrar. Mycket kvar att lära. Hon säger att jag och Jerry inte har något liv. Bara för att vi sitter på golvet när vi äter, den som rapar högst vinner och skriker ut allt vi vill ha ...

Jaja.. det finns synvinklar på allt.. jag har lite bredare synvinkel än andra.. det ni..




Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni är så sjukt lika... särskilt ögonen...

2010-11-03 @ 21:30:39
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0