massa saker

Efter att ha packat 4 lådor och två ikeapåsar med kläder så begav jag mig ut på stan för att titta lite i affärer med Lina.
Jag hittade Jerrys julklapp så den har jag snabbt gömt i en låda här. Så jag hoppas han inte hittar den innan jag slår in den. Nu läser han säkert min blogg bara för jag har skrivit om det här.. hehe.

Snart ska vi äta mat. Ska göra kotletter och potatis. Vi håller ju på att tömma vårt matförråd. Där var mycket mer än vad vi trodde. Vi har inte behövt handla mer än typ lite smör o mjölk o lite så på väldigt länge. Ändå har vi massa kvar.

Det är rätt så lustigt det där. Att nu när vi håller på att flytta så inser jag gång på gång hur mycket saker vi (jag) har. Massa kläder, papper, sminksaker, andra skitsaker och så mat. Massa mat. Vi får helt klart bli bättre på att äta det vi köper och fryser in.


Jaja. Nog pratat om det. Nu ska jag gå och fixa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0