Äntligen torsdag



Idag är vi lediga. Båda två. Jag kan inte minnas när vi var lediga samtidigt. och skulle umgås. Hela dagen ska vi umgås.
Det behövs. Tänk att inte se varandra mer än typ vid dörren varje dag. Så frustrerande. Känns helt meningslöst att ha det så.

Men inte idag. Idag kommer Jerry hem klockan 11.00 med frukost till mig. Sen ska vi mysa och ha det bra.
Sen ska jag ta till vara på mina tre lediga dagar. Jag ska bara njuta.

Det har jag lovat mig själv.

Nu slutar jag om två timmar. Skönt.




Kommentarer
Postat av: Nahina

Nu har jag tillbringat min sista dag har i France till att lasa allt du skrivit har i din nya blogg :) mest sa jag har koll pa dig till jag kommer hem :) tihi det ar kul o lasa i din blogg bara sa du vet :) keep it up!!

2010-07-29 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0