still going strong

Nej. Jag har fortfarande inte kommit isäng. Jag bestämde för att sätta upp grinden idag i alla fall och det var ju ett projekt i sig. Sen så ville jag bestämt dammsuga eftersom vi har bäddat rent i sängen. Så man lägger sig i ett fräscht rum.

Ja.. Sen ville jag att Jerry skulle ta en bild på mig men det tyckte inte han. Så jag tog bilder på min annanas istället och min ljusstake jag köpte på JYSK för ett tag sedan och en stycket EGObild.



Jag ser inte alls hemsk ut eller så. Trött som bara den men skam den som ger sig. Fast nu är det hög tid att sova eftersom klockan snart är 01.00 ser jag.

Så nu ska jag lägga mig utan Jerry om det ska va så..

Jaja.. här blir det inga barn gjorda iallafall... hehe.. så rolig jag eeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0