paradiset är snart slut

Oj vad jag är tung i huvudet idag. Sista natten brukar vara en sådan natt man verkligen måste lida sig igenom.

Men snart är den väl slut. Jag ska om en stund äta lite macka och dricka Oboy (sorry Jerry) och se lite paradise hotel.

Paradise hotel är för hjärndöda personer. Vet inte om jag lagt upp bilden innan men jag gör det isf igen:


Det är Carlos. Han åkte ut för hans partner valde att "lyxshoppa" för 10 000 kr och han fick åka hem. Hon åkte ju självklart ut snabbt.
Men denna snubben var en av mina favoriter. Inte för att jag egentligen gillade honom men han gjorde himla bra tv. Han var väldigt speciell och han passade bra in i programmet tycker ja.

Jag är på avsnitt 52 av 64 så snart har jag sett klart detta med. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0