nu får jag ta fram argument.. HJÄLP

Jerry kom hem och jag la fram det där med hokus pokus stolen lite sådär fint. Jag har alltså pratat om den några gånger.

Jag berättar att jag har hittat en sida som säljer nya och i olika färger. De har den färgen vi (jag) vill ha och den är inte fasligt dyr.

Så kläcker han ur sig:
Men tänk om det blir en pojke då? Då vill inte jag att den ska ha en rosa stol.

JAG TROR JAG DÖR VÄÄÄÄLDIGT MÅNGA CENTIMETER varje gång jag hör den där dumma kommentaren.

Kan någon svara på mig vad som händer alla stackars pojkar som sitter i en rosa barnstol, eller för allt i världen vad som händer en liten stackars flicka som INTE är hello kitty beroende och prinsessa??

Blir de sjuka? Allvarligt sjuka?

Jag vet inte. Jag finner inga ord. Jag är helt mållös. Snälla. Kan någon förklara för min sambo att hans möjliga son inte kommer att ta någon som helst skada av att han sitter i en rosa stol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0