Morgonrutiner upprepas

Godmorgon. Morgonen börjar med att Jerry, enligt mig väcker mig alldeles för tidigt för att köra honom till jobbet. Signe får följa med så hon inte känner sig ensam och så tar vi en morgonpromenad när vi lämnat av honom.

Sen gör jag frukost. Jag gör två mackor. Ester får en bit pålägg och Signe får en liten macka. Jag får ett stort glas OBOY :) och två mackor.

Jag och Signe myser lite i soffan medan Ester busar runder.

Sen går man och duschar och gör sig iordning.

Ja.. idag ska vi besiktiga vår lägenhet. Det ska bli skönt att lämna den helt. Så har man liksom gjort det.

Kanske fortsätter jag att riva tapet i hallen. Det är inte alls mycket kvar där uppe nu. Sen är det bara i trappen och där nere en bit som ska rivas. Men det får Jerry göra då jag inte är så lång och stabil för att stå och balansera i en trappa för tillfället.

Nej.. jag har inte kommit så långt än. Vi har inte myst i soffan än så det ska vi göra nu.

Hej svej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0