jag är sockersöt så det räcker tydligen

Godkväll kära vänner.

Min sambo försöker göra mig sockerfri. Det är så hemskt. Men jag ska göra mitt bästa för att inte dricka så mycket läsk.
Ja. Han struntar ju fullständigt i mig och hur jag ser ut, så länge ungen har det bra. Jävla svin.

Fast ändå. Jag ska ge det ett ärligt försök.

Det börjde bra i affären. Jag köpte ramlösa istället för julmust. När vi skulle äta så drack jag upp den sista julmusten som fanns kvar hemma. Ja, bara för man ska bli nyttig behöver man ju inte vara dum. Man måste ju tömma ur först.

Så jag har med mig brämhults apelsinjuice till jobbet. Jag får inte dricka bravo juice ens. Och ramlösan. Och en liter mjölk ifall jag skulle behöva kaffe för att hålla mig vaken.

Sen fyra mackor med ost och skinka på.

Alltså ingen läsk och inget godis.

Men vet ni vad som slank ner i påsen när Jerry inte såg?

Oboy.

För jag kom på den braiga idén att oboy är ju alltid gott och mjölk är ju nyttigt.. (hänvisar till ett inlägg om att Jerry är expert på att göra allt så nyttigt)

Sååå.. det kan han väl inte klaga på??

Förutom sockret i oboyen då kanske.. haha..

JAja... Så nu sitter jag här och är extremt sugen på oboy och lyssnar på Jay. Jerry skickade länkar på msn.
Ni borde med lyssna.



Hejsvej så länge

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oboy är sjuuuukt fint! ;)

2010-12-06 @ 09:19:46
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0