fortfarande kvar

Okej jag har inte kommit isäng än. Jag har faktiskt inte ens rest mig från soffan. Jag orkar inte. Jag funderar på om jag inte bara skulle luta mig lite åt höger och trilla ner i fosterställning och ligga så tills imorgon..

får se hur det går. Nu för tiden kan ju inte Jerry bära mig från soffan till sängen när jag somnar framför tvn.

Ja. han har gjort det innan. Sen när det blev för många sambokilon extra så drog han mig mest.. Till slut puttade han mig, nu är jag nog för orörlig för att ens röra så han kommer nog låta mig sova kvar.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tack Malin, du är världens bästa vän. Tyvär stod vågen på 61,1 i morse :( vi går väl se om jag kommer ner till 60 till jul (lär ju gå upp några kg efter jul sen också).

Ha en bra dag...

2010-12-13 @ 10:16:34
URL: http://sixbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0