en blogg för de intresserade.

Jag har nu på morgonen gjort en till blogg. Där jag har gjort två inlägg än så länge.

Bloggen handlar om graviditeten och bebisen och mina konstiga tankar. Jag vill inte att alla ska kunna läsa den. Jag vill bara att folk som är intresserade ska behöva läsa sånt och jag själv vill inte dela med mig av det till vem som helst.

Jaaa. Jag må va konstig. Men jag vill liksom kunna ha kvar denna bloggen som den är. helt bebisfri och bara JAG.. för JAG kommer ju finnas kvar även om jag blir mamma.

Så inga mer bebisgrejor här inne. Och det lilla jag känner behov av att skriva om kommer hamna i den lösenordskyddade bloggen.

Vill ni läsa? Då får ni be om lösenord så fixar jag det.

Nej.. vila va det ju... åhh.. att man ska hitta på massa annat istället.. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill läsa, om jag får? :D

2010-12-09 @ 13:53:46
URL: http://sixbo.blogg.se/
Postat av: Molls

Jag vill också läsa :)

2010-12-09 @ 16:23:02
URL: http://mollvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0